سرپرست دانشگاه علوم پزشی اراک گفت: از نظر منابع مالی مشکل خاصی وجود ندارد و  حدود نیمی از بودجه ی اختصاصی  ۴۰۰ میلیارد تومانی از سفر ریاست جمهوری به پروژه بیمارستان ولیعصر اراک تزریق شده است.
کد خبر: ۱۰۸۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵ 14 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر امانی افزود: همچنین با همکاری نمایندگان مردم اراک در مجلس، بانک ملت با همکاری سازمان برنامه بودجه وامی به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان، تخصیص داده و امیدمی رود تا ۱۰ روز آینده تزریق شود.
وی یادآورشد: برای افتتاح و بهره برداری بیمارستان مدرن حضرت ولیعصر(عج)، همه باید دست به دست هم دهند تا این پروژه ی عظیم به اتمام برسد.
دکتر امانی بیان کرد: این پروژه ی عظیم و ملی، مهمترین پروژه ی عمرانی استان محسوب می شود و افتتاح و تکمیل آن سال ها است که به دلایل مختلف به تعویق افتاده، اما اکنون در مراحل حساسی است و باید همه کمک کنند تا به سرانجام برسد.
وی افزود: این پروژه متعلق به دانشگاه علوم پزشکی نیست، بلکه به تمام مردم استان تعلق دارد و در صورت افتتاح می تواند نه تنها به مردم استان بلکه به مردم سایر استان ها نیز خدمت رسانی نماید.
وی تاکید کرد: در حال حاضر  پیمانکار جدید در حال رفع برخی مشکلاتی که توسط شاید کم کاری های صورت گرفته در قبل انجام شده، است و سرعت پروژه نسبتاً قابل قبول می باشد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تامین برق پروژه مشکل اصلی این پروژه است که استاندار مرکزی نیز در جریان کامل بوده و دستور رسیدگی و رفع آن را صادر کرده اند که لازم است از خیابان امام خمینی اراک تامین گردد.
دکتر امانی گفت: به همین منظور و در اسرع وقت کابل های مورد نیاز خریداری و تهیه شده اما متاسفانه اقدام خاصی از سوی دستگاه مربوطه(شرکت توزیع برق، شهرداری) و کندمان صورت نگرفته است.
وی با تاکید بر اتمام انشعابات پروژه اضافه کرد: برای تست آسانسورهایی که خریداری شده، نیاز به برق داریم.
وی افزود: نبود پارکینگ و کمبود جا و فضا نیز از دیگر مشکلات بر سر راه این پروژه بود که با همکاری شرکت ملی پخش فراورده های نفتی و واگذاری زمین مجاور خود این مشکل تا حد زیادی حل شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: نمی توان زمان بندی دقیق برای اتمام این پروژه ارائه داد، اما در برخی واحد ها از جمله موتورخانه و نما، پیشرفت های خوبی داشته و تمام تلاشمان را می کنیم تا مشکل و مانعی بر سر راه پیمانکار و اتمام این پروژه وجود نداشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار